klippning

Godmorgon bloggen
idag vaknade jag ganska tidigt, inte så kul men jag har hnnit med ganska mycket ,där med en god frukost som kommer lite längre ner i inlägget ;)
idag blir det skola som vanling då, jag går till 15.20 blä nesk haha
men som sagt ,idag ska jag klippa mej (ni får se hur det blev sen)haha
igår fick jag en rolig överrasknig, jo jag satt vid datan och gjorde lite grejer och sånt, så kommer mamma in med en H&M påse och i den ligger en gullig T-shirt ! det är så kul när man får saker utan någon anledning tycker jag :P

här kommer dagens outfit


svart kofta   H&M
vit t-shirt   H&M
(mamma köpte den till mej igår)
blå jeanstights   Bik Bok

och här kommer min underbara frukost

i tallriken

jordgubbs-yogurt
färska jordgubbar

mumsigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0