Pinsamt....

Hejsan
igår blev det ju inget längre inlägg så det kommer nu
igår runt 8 kom filippa hem till oss och vi satt vid datan och kollade på film och sånt kul, sen blev filippa sjuk och då fick hon ringa hennes mamma mitt i natten haha :P
just de måste bara berätta en sak som hände innan bowlingen igår, jo jag skulle ju på stan efteråt och då skulle jag ta ut pengar från mammas kort så jag tryckte på 500:- och fick ut onödigt många 500 lappar så jag blev lite rädd haha, så då kollar jag på minneslappen och där står det att jag har tagit ut 5000 kr istället för 500 :O haha det var ju lite pinsamt, dom som stog bakom mej bara glodde när jag tog alla pengar haha
men iallafall idag ska jag på stan igen med emma (min syster) och hon ska nog köpa lite saker men inte jag tror jag ;)
senare blir det träning, ska bli rätt kul tckr jag :)

här kommer dagens outfit
 

football kofta/jacka   Gina Tricot
vitt linne   Bik Bok
ljusa jeanstights   Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0