skola...igen haha

Hejsan
idag var det ju skola som vanligt ush haha,iallafall fanny, jag och sandra lenander åkte till ica på lunchrasten och då tog vi med oss fannys hund alvin (som är as sööööt) då kom det fram en kvinna (som såg ut att komma från svenska hollywod fruar haha) och frågade var hon hade köpa alvin och så hihi, jaa sen skulle jag vänta på bussen hem och det var iskallt ushush jag är fortfarande askall ;O



här kommer lite bilder på fanny och alvin !

Alvin och jag...


...och alvin och jag haha


och gulliga fanny såklart ;*



och dagens outfitt då

kofta   H&M
grått linne   GinaTricot
svarta tights  ?
snekers   kommer inte ihåg haha ;D


och min sko haha


det var allt tror jag

Puss Å Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0