Stan

tja bloggen
nu är jag hemma från en underbar dag med tjejerna !
med var jag, emma h, ebba, nellie,nelly,sanna,agnes ,sandra k och fanny :D vi har varit och bowlat, då var jag emma och ebba på lag, nelly, agnes och sandra och nellie,fanny och sanna och gissa vad ...mitt lag vann! haha
sen åkte jag till stan och här kommer inköpen



football tröja   GinaTricot 249:-


svart linne   Bik Bok   99:- styck
(köpte ett vitt likadant men det har jag på mej haha)


peace halsband   New Yorker 69:-


mascara   H&M 129:-

ett längre inlägg kommer nog senare

Kommentarer
Postat av: adeline

vilka färger finns i den dära fotbolls jackan?

2010-04-25 @ 13:22:27
Postat av: molly

den finns i

röd/vit

rosa/grå

svart/grå (min)

tror jag ,vet ej om det finns nån mer ;)

2010-04-25 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0