tillbaka från stan igen...

Hejsan
lite dålig uppdatering idag men endå haha, idag har jag vart på stan IGEN! den här gången med filippa och adeline som också har sovit över inatt :P det var skitkul ! idag köpte jag ett läppglans från H&M och nähe inget mer ;O hihi ,filippa ska också sova här igen! hahha snart ska vi nog gå och sätta på oss ansiktsmasker tror jag, ska bli lite kul haha får se om jag tar några bilder :)



mitt snygga läppglans


H&M   29.50 :-



och dagens outfitt är...


svart kofta   H&M
vitt linne med strasstenar  New Yorker
gråa mjukisbyxor  vet inte?
(hade egentligen på mej ett par mörklå jeanstights från gina men endå haha)


det var allt för stunden
puss å kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0