tillbaka igen

Hallo bloggen
ledsen för dålig uppdatering  men har haft mycket att göra ,just nu sitter jag och kollar på that 70s show och jag skrattar typ ihjäl mej med Emma ;D haha men iallafall igår va jag med sötaste emma hellgren ,hennes llillebror va ju lite rolig haha sen var jag ju i skolan såklart och vet ni ..... dom har börjat sälja yougurt och risifrutti på fritidsgårn nu :D blev lite glad när jag såg det och nellie storhandlade typ haha juste dom säljer chokladbollar efter ett också haha nu låter jag som en försäljare hihi men det är ju inte meningen ;)


dagens outfit kommer här


svart kofta   H&M
grått linne   GinaTricot
vitt linne   New Yorker
ljusa jeanstights   Bik Bok


nu ska jag hjälpa emma med maten tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0