Andra skoldan

har vart ganska okej, va skittrött på eftermiddan men annars så va det ganska lungt och så förutom på franskan haha, emma hellgren och jag har franska med bland annat oskar, pontus och william hmm undra hur det ska gå haha, sen va det ju träning gick ganska bra fast jag fick skitont i ena foten men min himmelspirruett gick bra antar jag.

orkar tyvärr inte skriva mer just nu och antagligen inte mer idag och så här kommer det nog bli framöver, kanske tar en bloggpaus snart för jag kommer bli så trött varje dag när dom riktiga träningarna börjar.



jag för ungefär ett år sen haha

Kommentarer
Postat av: molly

sv: visst har vi ! ;)

2010-08-25 @ 17:29:20
URL: http://mollystigenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0