Hemma !

nu är jag hemma igen !

släktträffen igår blev skitbra, tror att jag har träffat minst 3 nya sysslingar har också märkt att typ alla på mammas sida av släkten är musikaliska, på kvällen satt min ena mosters sambo, 2  av mina mostrar, två av mina nya sysslingar och den enas mamma och spelade lite och då fick jag reda på att min syssling erik kan spela uckelele (stavning) ni vet en sån där liten guitarr och minn andra syssling matilda kan spela flöjt, munspel, dragspel ock kan sjunga skitbra, känner mej lite dålig haha.
Glömde tyvärr kameran hemma men emma tog massa bilder med sin kamera så jag får väl ta dom istället mohaha !
idag så visade jag min kusin min kamera och vi gjorde massa filmer på henne i slowmotion haha, laddar upp en sån strax.


här kommer en bild på henne sålänge (hon ska fylla 4 i oktober !)

söt va ?

Kommentarer
Postat av: isabel & Caroline

Jaaa verkligen söt! :D

2010-08-15 @ 17:16:30
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0