Hemma

Hejsan

ledsen att jag inte uppdaterade nåt igår men jag va så jäkla trött.
det va kul i helgen men nu har jag träningsverk i hela kroppen haha
idag har jag ju såklart gått i skolan, det har väl vart som vanligt, sista lektionen va musik och då hade vi en ny musik lärare, simon som har spelat med min mamma så jag känner honom lite.

när jag kom hem så hoppade jag i poolen det va bara 15 grader men det va skönt endå haha
nu har jag precis vart ute och fotat med emma, bilderna kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag anmälde mig till en foto tävling, och jag kom faktiskt med. Så ja undrar ifall du vill rösta på mig där. Jag är nummer 5. skulle varit guldvärt om du ville det. :D Som tack får man en länk såklart! :)



BILD NUMMER 5

http://www.jpic.se/finalister/#comments



Tack så mycket! :)

2010-08-30 @ 21:00:32
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0