hmm ?

oj jag blev klar tidigt idag, ska bara platta håret och sen är jag klar haha
gick upp vid halv 7 så det är kanske inte så konstigt.

idag så är det ju skola som vanligt, vi går till 20 i 4 (!) så det blir en lång dag -.- och jag som tyckte att igår va lång, det va våran kortaste dag, va helt slut haha.
sedan ska jag träna igen, sista träningen innan A-sammandraget på lördag (hjälp ! kommer slå ihjäl mej) det kommer bli skitkul i helgen tror jag, ska ju sova där tills på söndag också om jag inte har sagt det förut.

är glad att vi inte har fått några läxor än men dom kommer väl snart, emma har redan fått sin första i spanska



hittade tyvärr ingen roligare bild just nu

Kommentarer
Postat av: feztis

Det var en ganska lång dag du har idag. Tur att dagarna brukar gå fort :p

2010-08-26 @ 08:23:47
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Meeo

Du har fina fötter Molly. Inte funderat på en vristlänk/band? Tror det hade blivit snyggt.

2010-08-30 @ 13:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0