Tja !

asså jag kommer verkligen att bli förkyld så som jag badar!
har badat tills mina naglar blir blåa varje gång haha, har haft skitkul idag idag
btw har jag glömt att säga att jag åker på släktträff imon ? åker lite mer på kvällen men jag kommer inte kunna blogga då... kommer hem på söndag nån gång så då kommer uppdateringen bli normal igen !
sen så börjar träningarna på tisdag ! kommer bli skitkul och sen så ringde våran tränare annmarie och frågade om jag ville åka på sammandrag i norrköping i sluttet av augusti jag sa ja såklart !
wow mycket !! i det här inlägget haha
men nu kommer jag inte på nåt mer att skriva men får se om jag bloggar mer sen.


fick bli en bild på mina snygga foppa haha

Kommentarer
Postat av: emmanorrman -

sv; åh, tack så mkt! fast din var grymt mkt finare!

2010-08-12 @ 23:05:43
URL: http://emmanorrman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0