lite om min dag...

Hejsan alla bloggläsare

ledsen att jag inte har uppdaterat nåt mer idag men direkt när jag kom så klunkade jag i mej ett glas (det största jag hittade) med saft haha, sen hoppade jag in i dushen och sen blev det middag typ ? kom hem vid halv 7 tror jag så jag hann inte med så mycket eftersom alla i klubben måste plocka upp och ner bänkarna på larmtorget när det är son där musiksak, mamma fick plocka upp alla själv för jag tränade men nu så plockade vi ihop med adelines pappa claes. sen så pratade vi lite om klubben och att jag ska på A-sammandrag nästa helg och jag tror det är helgen efter som jag ska på tränarutbildning i vecksjö   då kommer vi bo på Scandic hotel helt gratis ! klubben betalar allt, inklusive hotelfrukost mohaha...

sen när vi stog där och pratade (vi stog vid glasskiosken typ) så kom det fram en gammal gubbe (väldigt full) och sa att han tänkte stjäla en korv ? sen tog han tag i min arm typ och började skratta och sa att har bara skojja, sen frågade han claes var han kom ifrån för han inte hade kalmar dialekt bara för att börja berätta att han kom från göteborg eller nåt. sen så kom hans 2 kompisar och dom började skratta åt att en av dom sålde symaskiner ? då gick vi därifrån haha

oj vad långt detta inlägget blev haha, måste nog sluta skriva nu även om jag har mycket mer att skriva
förresten hur har eran dag varit ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0