kommer inte på nåt haha

Hejsan

nu är jag hemma från träningen!
det gick sådär... landade dubbel schalcow men sen gjorde mitt skavsår så ont att jag inte kunde hoppa mer så jag fick göra sittpirruett och flygskär, fick skitont i ryggen när jag gjorde bielman haha men jag klarade den ganska bra endå (för er som inte vet är bielman när man står på ena benet och drar det andra över huvudet typ, visar en bild istället haha), brukar gå bättre men nu har ju säsongen precis börjat så det gör ju inte så mycket  

imon ska jag på vampyrer suger med adeline ! sen ska jag sova över hos henne och dan efter så ska vi kanske gå på stan
kommer bli skitkul !




det där är en fejkbild (håller i emmas fot haha) men ni fattar va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0