Min Dag

Hello

inne från ett bad i poolen plus en dush där nere (vi har varmvatten därnenre, lyxit va?) asskönt haha, det va inte alls så kallt som jag trodde faktiskt men dushen va himmelsk haha

dagen har varit riktigt rolig faktiskt .vi började med att få våra nya scheman och lite info och så sen delade dom upp oss i 3 grupper och sen skulle vi fråga dom i dom andra 7orna vad dom hade gjort på sommarlovet och så, sen fick vi rast och lite lektion sen typ. sen fick vi tårta fast den va skitäcklig tycker jag, emma hellgren va allergisk mot den som vi fick så hon fick budapest bakelse :O så jävla taskigt asså !

sen så åkte jag, nellie, fanny, sandra k och sanna in till stan, vi hade skitkul fast min hamburgare va typ gammal ? ush !
jag köpte bara en bh på H&M, det fanns liksom inget jag ville ha.
sen blev det träning .Gick faktiskt bra, har fått nya skridskor som jag invigde idag och med tanke på allt jag har hört (att det ska göra skitont i fötterna och att man snubblar hela tiden eftersom man har nya skenor) ,fick inte ont alls faktisk och snubblade inte en enda gång mohaha

men nog om mej, hur har eran dag varit ?

Kommentarer
Postat av: frida berg

fin blogg! :)

2010-08-25 @ 11:27:28
URL: http://ftob.blogg.se/
Postat av: molly

vilken fin header :)

2010-08-25 @ 14:59:07
URL: http://mollystigenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0