13 december

Wow, bara 11 dagar kvar till jul ! :D längtar som faan !!

idag så hade jag en riktigt plågsam morgon, fick gå upp vid 5 på morgonen -.- och sen när pappa skulle köra mej och emma till kyrkan så gick jag ut genom dörren och det va svinkallt ! asså serriöst, jag dog nästan ;)
men lucian gick bra, gjorde inte bort mej så mycket iallafall :P
emma och jag skulle ju ha en liten överraskning men dte blev inte av för vi hittade inga pepparkaksdräkter i våra storlekar :( fast det kanske va liite bra också för annars skulle ju hela skolan skratta åt oss i resten av våra liv ;D
sen kom amanda och jag tillbaka till mattelektionen, då gick amanda till några trekantare och jag och giga satt och jobbade (chockerande i know !), vi gjorde 25 tal !! :D jag är väldigt stolt över mej själv ;)
på musiken fick amanda och jag gå efter typ 10 minuter så vi fick sluta vid typ 10 över 2 ist för 10 i 3 :D
då åkte jag in till stan och köpte en julklapp till mej och en till en annan hemlig person ;P fast jag fick jävligt ont i fötterna fast jag hade platta skor ?



hoppas ni inte blev sååå uttråkade av det här inlägget hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0