HAHAHAHA

har skickat in en idolbild till kissies blogg ! hoppas den kommer med hehe ;D

men anyway så va det ju ett tag sen jag bloggade, hoppas alla har haft en trevlig jul precis som jag har haft :D
fick en massa saker, typ n leopardmönstrad morgonrock som jag sitter och myser i nu hehe...
och mellandagsrean fyfan, har handlat för typ 1400 kr på 2 dar and that's not good... då har jag alltså 600 kvar till stockholm dit jag åker imon alltså, där stannar jag till tisdag, sen åker jag vidare till mormor och morfar i lidköping och är där till fredag så jag blir borta hela lovet :( fast ska ju träffa kusinerna och få fler julklappar så jag ska väl inteklaga och sen ska jag ju gå på stan i stockholm vilket jag inte gjort på typ 2 år ! :D så det är ju bra hehe ;)
annars har det inte hänt så mckt sen jag bloggade senast, har blivit sjukt förkyld bara, sitter btw och hostar ihjäl mej precis nu -.-
haha igår satt jag uppe på facebook till typ halv 5 och chattade med giga eller har somnade vid typ 4 så satt jag kvar en stund till xD asså vad skulle jag göra utan facebook ? skulle typ inte ha nåt liv hehe.

BTW va de nån mer än jag som kollade på victoria's secter fashion show ? va grymt cool asså ! :D alla som inte såg får kolla på youtube hehe xD



puss och kramar sålänge och hoppas alla får ett bra nyår om jag inte skriver nåt imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0