I'm back !

Tja !


tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt för jag blev lite sugen hihi :D

nu så ska jag berätta en sak, så chockande att ni nog kommer svimma : jag är BRUNETT  !! inte så chockande kanske haha.
under tiden jag inte har bloggat kan jag bäretta att jag har blivit lite smått facebook-beroende... inte bra asså :O eller kanske, jag vet inte riktigt haha.
Sen kan jag också berätta en massa andra saker som har hänt men det tänker jag nog inte göra för jag tänkte inte berätta allt om mitt liv precis ;)
allt jag tänker såga nu är att jag har en lite jobbig period, alla bråkar osv.inte kul med andra ord. Men jag ska sjunga på lucia-tåget i skolan och det är ju lite kul ju :P

ååå vad jag längtar till jul förresten ! den är ju så mysig med tända ljus, alla släktingar och man får ju inte glömma alla grymma presenter jag förhoppningsvis kommer få hehe ;) har inte köpt så mycket julklappar än men det är ju ganska långt kvar så jag hoppas att både tiden och pengarna räcker.

ja detta blev ju ett ganska långt inlägg trots allt, trodde inte jag skulle komma på nåt att skriva men där hade jag visst fel och det är ni väl glada över haha !



såhär ser jag ut nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0