Jag är nog sjuk :(

fan,fan,fan ! har typ fått feber :( det är nog tack vare alla killar som har mulat sönder mej ! USH på er !!
fast när amanda och jag åkte pulka idag var väl mycket roligare, skitkul faktiskt :D men blev verkligen sur när william, pontus och alexander tryckte in mej i ett hörn och tryckte upp snö i arslet på mej ! okej ansiktet men det är samma sak ;)

men nu ska jag sluta klaga på det för hur kul är det att läsa om mina små snöproblem liksom haha :P
övrigt har skolan vart ganska kul idag, fick 66/76 på franska-provet ! är grymt stolt faktiskt :D fast SOn var tråkig som vanligt fast ska snart börja med ett specialprojekt om barnarbete, då ska jag få sitta i datasalen och så. Kan nog bli ganska kul tror jag :)

imon ska jag kanske till stan och hansa med amanda och kanske några från trekanten, behöver ju köpa julklappar till hela världen typ ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0