Godmorgon

alla glada bloggläsare !


vaknade egentligen för ett tag sen men jag har inte orkat blogga förän nu, man blir inte lika bloggsugen på sommaren tyccker jag.
Men iallafall idag ska syrran och jag till stan (fast just nu är hon typ ute och springer med anna eller nåt) eller egentligen ska vi till modehuset och sen till stan för vi 19.00 ska mamma sjunga på larmtorget ! hon var med i radio för 1 eller 2 månader sen i ett program som heter svensktoppen nästa men då kom hon inte vidare, nu är det en som inte kan va med så då tog dom in mamma istället ! fast nu är hon jättenervös, hon ska sjunga en av sina egna låtar som heter Homeland som jag tycker är skitbra.


jag och mammsen haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0