Lite om igår

nu tänkte jag berätta lite om gårdagen :

först så spelade jag lite wii med pappa och så,sen vid typ 2 så ringde nellie mej och frågade om jag ville gå på modehuset med henne och det ville jag ju såklart  så vi gick väl där i nån timme llr nåt och jag köpte en bikini och en T-shirt och nellie köpte 2 bikines och 2 T-shirtar haha

senare så tog filippa bussen hit och då började vi med att spela wii ett tag (emma var också med) sen gick vi och plockade jordgubbar och då sprang emma och jag igenom vattenspridaren igen ! haha.
Sen gick vi till poolen för vi var ganske varma, jag och filippa badade medans emma tog kort (med filippas kamera så jag har inte bilderna men håll utkik på filippas blogg, finns bland länkarna) sedan fortsatte vi att spela wii.
Vid typ halv 11 gick filippa och jag ut till poolen för ett kvällsdopp, det var 20 grader varmt så det var skitskönt !
efter de så hade vi lite mysigt med varm choklad, minimashmallows och jordgubbar med socker ! till det så tände vi ett ljus som vi grillade mashmallows (på tandpetare) över
sen spelade vi wii igen haha och sen spelade vi kort till typ 3 innan vi hämtade emmas dator i typ en timme haha (då var det ljust ute)

här kommer inköpen :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0