Hejjj !

Nu är jag hemma från en hemsk åtur på färjan från gotland med skrikande barn, skällande hundar och mer skrikande barn !men nu ska jag inte klaga för mycket, stolarna var faktiskt sköna (eller inte?) haha.
Tro det eller ej så har jag haft kul också haha, för er konståkare som förstår så landade jag både axel och dubbel schalcow första dan ! (jag tycker det är bra med det gör nog inte dom som är bättre än mej...) och det blir ju inte sämmre av att jag har träffat danmarks bäste åkare Justus (som råkar va svensk haha) som även hoppade trippel flip typ 2 meter ifrån mej, det var as-coolt att se det på så nära håll !
juste ledsen att jag inte mobilbloggade nånting men jag har inte orkat, mitt sista träningspass slutade vid halv 8 på kvällen !hela veckan har typ sett ut så här : gå upp, åka till träningen, komma hem, dusha, sova, gå upp, åka till träningen, komma hem, dusha sova, gå upp osv, ganska tråkigt eller hur ?
varje dag hade vi 3 ispass, ett danspass och ett fyspass och på fyspasset hade vi samma tränare som tex. adrian och kristoffer har ! (ännu en konståkningsgrej) otroligt collt, har lärt mej massa nya övningar och sånt.
bilder och kanske en liten video får komma imon för nu ska jag äta lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0