Inköp

nu tänkte jag visa mina inköp från gotland !:


den gröna tröjan fick man av lägret men jag ville ju ha en i rosa också haha!
man köpte den i en liten affär i ishallen tillsammams med lite andra saker



en kofta att träna i, den finns på teijasskateshop.com i ett annat material
men denna va typ 300 kr billigare och skönare, den på teija kostar typ 600-
700 kr ! :O


köpte även 2 par beiga tights att tävla i ! dom har såna spännen (såna på
bilden) längst ner som man sätter under skridskorna.


strumpor ? javet inte världens roligaste köp men det var pappa som köpte
dom plus vita till emma och mej, dom är typ special sydda llr nåt.


köpte en T-shirt på Åhlens också men min data dampar så jag kan inte ladda upp den just nu så det får bli en annan dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0