jordgubbsfält...

Hejhej


sitter i soffan och kollar på fotboll med pappa, inte jättekul men endå haha
förut var jag ju ute och hoppade på studsmattan ,solade och lite annat
sen gick emma och jag till jordgubbsfälten och flummade lite hehe, vi kastade jordgubbar till varandra och försökte fånga haha
efter det bestämde vi oss för att springa igenom vattenspridaren lite längre ner på fälten .På vägen dit så planerade vi eventuella ursäkter om wirblads skulle komma men det gjorde dom inte (puh).
När vi kom in gick emma in i dushen medans jag gick till mamma vid TVn, hon bah kollade på mej och fråga "har du badat eller?" jag bara svarade som det va och hon kollade på mej lite konstigt haha
nu har jag precis tvättat håret och ska snart hoppa i säng för jag är jättetrött och har jätteont i ena foten, vet inte varför men det kom när jag hade hoppat studsmatta så det kan ju ha med det att göra...
strax ska jag nog gå och sova, är jättetrött idag ;o

sov gott kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0