med filippa

Hejsan !
just nu är jag hemma hos filippa, ska sova över här inatt för vi ska åka ganska tidigt imon (till falsterbo alltså) kommer bli jättekul ! (har självklart med mej datan)
idag har jag vart med filippa (hon sov över hos mej igår) föst så hämtade hennes pappa oss så då åkte vi och städade deras bil, roligare än väntat haha. sen så åkte vi hem till henne och satt lite vid datorerna och sen gick jag ut på stan för att köpa en tröja som jag ville ha, visar den kanske senare. efter det så åkte vi till ikea för att äta (jag tog kötbullar som vanligt mohaha) och nu har vi suttit vid datorerna och vid TVn typ ? 
har inget mer att skriva nu men det kommer mer imon från falsterbo, kanske till och med en videoblogg ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0