Min Skridskoväska

Hejsan ♥
hade tråkit för en stund sen så jag tog kort på allt i min skridskoväska och tänkte visa det !


min skridskoväska är av märket EDEA, har köpt den och smyckena på
Teijaskateshop.com som också var på lägret och sålde lite saker förra året


detta är mina skridskor som är av märket WIFA men dom ska jag bara ha under lägret för sen ska jag byta, förhoppningsvis till EDEA-skridskor för dom är skitbra.


detta är mina vantar, det är bra att ha många eftersom dom lätt blir blöta.
dom beiga har små gummipluppar på undersidan så dom blir inte lika lätt blöta


sen har vi ju mina överdrag, dom rosa sydde jag i typ 4an haha
använder typ bara dom beiga för dom svarta blir ju lite tråkiga till svarta tights ;)


varje konståkare och hockeyspelare har hårda skydd som man sätter på när man ska gå till isen så att skenorna inte ska gå sönder.Mina är ju lite söta också haha, rosa och blå glittriga hihi 


alla konståkare (vet inte om hockeyspelare har det?) har mjuka skydd att sätta på efter träningen, först torkar man skenorna med en handduk och sen sätter man på dom så att skenorna inte rostar.
Det är också vanligt att man har ett djur som mina gulliga sälar tex.ankor, hästar, kaniner typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0