Öland

här kommer lite om vad vi gjorde på öland :

pappa åkte med oss dit för att bada på köpingsvik men det blev inte av utan vi åkte till den vanliga stranden istället och var där hela dan. sen så spelade vi typ yatzy och lite annat, sen bästemde emma och jag att vi skulle sova över ! då skulle vi sova med min kusin Ludvig/Ludde och hans kompis Zacke men det slutade med att jag ludde och zacke satt uppe till typ 4 och pratade haha (emma sommnade typ vid 2) sen sommnade jag men killarna gick typ ut till hängmattan eller nåt haha, sen sommnade ludde och zacke sommnade vid typ 7 på morgonen haha


nästa dag så åkte vi (alltså jag, emma, zacke, ludde och hans pappa anders) till köpingsvik, då köpte vi typ åkband så vi fick åka vattenrutchbana ! (alltså inte anders) dom kostade 100 kr  så då åkte vi det hela dan men vi tog lite pauser för att bada i havet såklart .vid typ 3 så gick vi tillbaka till våran filt och våra handdukar för att fika lite sen orkade vi inte åka mer så vi la oss ner och solade en stund (även om solen fösvan i typ en kvart), jag sommnade efter ett tag för jag var ju trött efter natten (nämde jag att vi gick upp typ halv 10?) ,så jag sov i typ 10 minuter och vaknade av att typ hela stranden var tömd på folk haha.sen så åkte vi för att hämta kroppkakorna vi skulle ha till middag.


inatt så låg jag, emma och zacke uppe till typ 1 innan vi sommnade (emma och jag för att vi behövde vila till lägret och zacke för att han var trött med tanke på hur länge han låg uppe dagen innan...). på morgonen så vaknade jag och sommnade om typ 3 gånger innan jag och emma gick upp medans killarna låg kvar en stund till, sedan blev det ju frukost och så. sen satt jag, emma och killarna och kollade på videos på youtube, sen fick emma och jag presenter för vi hade ju fyllt år. av min faster fick jag ett block, ett läppglans och en liten hållare att lägga utländska pengar i (lägger kanske upp presenterna sen) och av anders och ludde fick jag 200 kr !
sen blev det ju att åka hem och packa.


(har inga bilder för jag tog inte med kameran)

Kommentarer
Postat av: olivia-fottoblogen

grymt cool header :)

2010-07-16 @ 20:18:34
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0