Glad Midsommar !

Hälsar jag till alla glada blogg-läsare !
vet att det inte är så många som läser bloggar idag men jag har lite tråkigt så jag skiter i det hihi

idag har jag inte gjort så mycke, har typ tvättat håret, tittat på tv och suttit vid datan (inte så mycke som sagt)
just nu så väntar jag på att maten ska bli klar, vi håller på och grillar på ballkongen !


här kommer lite bilder från idag :










kolla vad fint mamma har dukat !

muuuuuums







hmm...sallad gott eller inte?

älskar rosett detaljen !

min outfit för dan fick bli :
skjorta och linne från bikbok och tights från H&M

fixar mej nog mer till ikväll och då kommer nog också ett collage om dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0