Torsdag & Fredag

Hejsan ♥
nu tänkte jag berätta lite om igår och idag !

Torsdag: igår så skulle jag egentligen åka till stensö och grilla som avslutning på konståknings-säsongen (snyft snyft) men när vi kom dit så sa dom att det var inställt tack vare regnet, och jag som verkligen såg fram mot det ...


Fredag: idag var det ju sista riktiga skoldan ! as-skönt  först hade vi bild och det var ganska kul, sen hade vi håltimme då vi inte gjorde nåt haha. På SOn så berättade lärarna lite om vad vi skulle göra nästa vecka och sen fick jag, nellie, emma, sandra k och sandra l gå upp till musiken och öva men det slutade med att nellie och jag stog med varsin mic och sjöng starstruck haha
nu har emma och jag precis bakat chokladmuffins som blev lite mer lyckade än kladdkakan iallafall hihi


grillnings outfit

linne och munkjacka från bikbok
tights från H&M


och våra snygga muffins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0