Torsdag

Hejsan ♥
nu ska jag berätta lite om igår:
efter skolan följde jag och sanna med emma hem, då fixade vi sannas blogg och så. sen skulle hon spela match så hon gick hem. då gick vi ut och fotade och filmade lite med min kamera (den kan filma i slowmotion haha) ,väldigt kul och sen fixade vi ju min header och bloggdesign ! jag är skitnöjd


sen idag ska killarna ha en överraskning för oss (vi gjorde ju tacos och lite annat), vi tror dom ska baka för dom har inte varit så bra på att hålla tyst om det haha, sen blir det Ekö med nellie och sandra k, kommer bli asgutt eftersom det ska bli så varmt idag !



ett tips är att inte glömma kameran när man vill ha den haha
men här är nån gammal bild :



Kommentarer
Postat av: Moa

Snälla säg vad sannas blogg heter :)<3

2010-06-03 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0