...

God morgon bloggen

det får bli ett kort inlägg nu innnan skolan
idag ska jag typ va i skolan ,inte så kul tycker jag och sen ska jag väl kolla på That 70s show igen haha, mitt favorit program
ska bara berätta en sak som hände igår:
jag loggade in på bdb och hade typ massa komentarer från ... som hade skrivit att jag var en bög,hora och att jag var ful och sånt, och hur kul är det liksom att se det fast jag typ inte enns känner den personen, så jag anmälde honom. okej jag vet att jag inte är den snyggaste kanske men jag är iallafall inte en bög eller en hora!


dagens outfit kommer här iallafall

H-jacka   Gina Tricot
svart linne   Bik Bok
jeanstights   Bik Bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0