terränglöpning

Hejhej
tillbaka från skolan nu, dan har väl vart som vanligt antar jag
på gympan hade vi terränglöpning eller ja, man fick välja att gå till OK-stugan eller springa slingan där,
jag, nellie, giga, alexander och andreas valde terränglöpningen men när vi var i skogen så började det regna men vi fortsatte en stund men till slut så vände vi och började cykla tillbaka (då regnade det fortfarande) och sen skulle jag cykla hem och när jag väl är hemma så har jag ingen nyckel och pappa är på däckia eller nåt så jag fick vänta typ 10 minuter innan han kommer och öppnar åt mej (inte så kul som ni förstår) men nu sitter jag här vid datan och har precis druckit en kopp varm coklad, asgott så nu är jag glad igenhaha men senare ska jag träna och lite sånt, ska inte bli så kul när man som sagt har sprungit dyblöt i skogen hihi

men vi ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0