Bad update

förlåt för det :(

hello !
nu är det helg, OMG så skönt
skolan har väl vart som vanligt, på franskan hade vi en vikarie så vi fick typ spela boul i slutet av lektionen sen hade han ett möte så vi fick sluta 20 minuter tidigare haha

sen när jag kom till ishallen så stog alla utanför, jag trodde att brandlarmet hade gått men då sa min kompis att det va nån gas i ishallen
det luktade asäckligt där inne haha, vi fick va i omklädningsrummet för där va det ingen gas iallafall inte så mycket
sen vädrade dom ishallen, dom öppnade alla dörrarna typ så vi fick sitta i omklädningsrummet i typ 1 timme innan dom sa att vi fick gå ut på isen och då va sargen helt immig och det va typ rök på isen, det va faktiskt ganska coolt som om dom satt dit en rökmaskin haha
och gissa vad ? vi är klara med mitt nya program nu ! nu blir det bara att öva och sen kan jag börja tävla det är ett jättebra program tycker jag !


förresten, tycker ni att jag ska fixa en ny header, lite mer höstig kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0