bloggpaus ??

ja det kan man nog säga att jag har haft antar jag, har varken haft tid eller lust att blogga -.-



idag hade vi klassfoto och enskilt foto och vet ni, våra lärare kom inte !vdom hade sagt det och så och vi väntade ju på dom så då fick vi ta typ 1 enskilt foto var :O så ni som bor i kalmar bli inte fundersamma när ni ser att det inte är några lärare på vårat foto hehe
kan också berätta att jag antagligen kommer se ut som en apa ! eller jag hoppas ju inte det om ni tror det men vi fick ju inte precis se varken dom enskilda eller klassfotot :@

sen på träningen va det bara jag, adeline och sanna men sanna gick av ganska tidigt men adeline och jag stannade kvar ett tag till men vi gick av typ 20 minuter innan vi slutade för vi va skittrötta och jag kan säga att träningen inte gick särskilt bra... sen va det tränarmöte, alltså träffades vi tränare och pratade lite om idrottsskolan (orkar inte förklara) men vi ska ha ett nytt möte på måndag då vi ska prata lite mer om skridskoskolan and stuff ;)

mej nu ska jag gå och lägga mej, är skittrött efter denna jobbiga skolvecka
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0