Fy f*n

Asåå gud jag DÖR ! det gick så j*vla sjukt dåligt på träningen idag, är sur och trött och nu vill mamma att jag ska städa mitt rum som för övrigt ser ut som ett bombnerslag ! asså ursäkta men om man måste gå upp vid kvart i 7 på en söndag så blir man faktiskt sur :@


sådär, va tvungen att skriva av mej lite hehe, nu kommer lite gladare nyheter ! :) 
jag ska kanske gå på vampyrer suger igen med adeline och tilde, hoppas ! sen så tänkte jag börja med min nya header idag, har ju endå tid så varför inte liksom ? den kommer bli ganska höstig tänkte gå ut och ta bilder strax pch då tänkte jag låna syrrans systemkamera mohaha ! hoppas hon inte blir för sur hehe



jag kan bara säga en sak :
Molly + gå upp tidigt = slagsmål hah


Kommentarer
Postat av: anna

hej fin blogg :)

ska vi följa varandra på blogglovin? <3

2010-09-12 @ 11:32:25
URL: http://petterssonn.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

Haha stackare ;)



Ha en fin söndag kram

2010-09-12 @ 12:23:08
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0