Hejsan

som ni kanske förstår så har jag inte så mycket tid att uppdatera så det kommer bli ganska dålig uppdatering framöver på grund av alla träningar och så.

hejhej
om typ en halvtimme ska jag gå till skolan, har sovmorgon till 9 idag asskönt ju !
och sen slutar vi vid 10 över 2 också så det blir en kort dag.
sen är det träning vid halv 4 som vanligt typ, tror vi kommer hoppa flip som har blivit mitt favorit hopp med mina nya skridskor ! min dubbel är skitnära så jag blir typ arg varje gång jag inte landar haha


han jag ju inte blogga igår så tänkte jag skriva lite om den dagen nu istället :

igår så började jag vid 20 i 9 (det va 20 minuters sovmorgon haha) och slutade vid 20 i 4, jag gick alltså i skolan i 7 timmar igår (tror att jag räknade rätt hehe) inte så kul, alla sov typ på sista lektionen haha
träningen igår gick bra, landade nästan dubbel ögel och min sitpirruett blev sjukt bra också så det va tur för jag skulle typ va deprimerad om det gick dåligt efter en sån dag i skolan haha




fick bli en bild från kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0