Hello

Gissa vad ? igår började jag på mitt nya program på träningen !
det är jättebra tycker jag det vi har gjort alltså men det är skitmycket steg om man jämför med mitt gamla program men det är bara att försöka att komma ihåg hehe, här ska det inte klagas

nu har jag precis kommit hem från stan, köpte lite fina grejer som jag visar sen hehe
när jag satt på bussen hem så kom det en tant och satte sej bredvid mej och sen så smsade jag lite och då sitter hon och kollar vad jag skriver :O så då blev ju jag lite irriterad, sen när jag skulle gå av bussen så råkade jag kliva på hennes fot haha sa inte ens förlåt för då märkte jag att busschaufören inte tänkte stanna och va på väg ut på motorvägen så det blev ju bara att springa fram och säga till så han släppte av mej där istället.
behöver jag ens säga att jag blev sur då ?

nu ska jag gå och äta, kötbullar och potatis typ, instressant och veta eller hur haha

Bye bye bitches





fick bli en random bild på mej och syrran haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0