I'm home !

oj vad jobbigt det har varit i helgen, är helt slut haha

Gårdagen började med 2 och en halv timmes teori (det betyder att man sitter i ett konferans rum och skriver ner massa saker som är viktiga och sen står det en vuxen där framme och berättar en massa) sen hade vi lunch och då checkade vi in också, då upptäckte adeline och jag att vi hade en spjälsäng i vårat rum, naaw haha har en liten bild på den som jag kan visa ikväll hehe, sen från 14.00 - 17.30 hade vi teori igen sedan middag och efter det blev det dags för ispraktik, då så va vi 2 och 2 (jag va med filippa) och då fick vi varsin åkare att träna både på lördan och på söndan sedan fick vi gå hem och sova, nej skojja bara men jag och adeline låg och kolla på TV en stund, Walle för att vara exakt haha sen sov vi.


idag blev det frukost 06.45 -.- fast det va skitgott, det fanns typ yougurt, mackor med massa pålägg, äggröra, bacon och massa annat, jag tog typ en macka, yougurt och lite bacon mohaha
sen så fortsatte dagen med ispraktik och då hade vi fått i uppgift att göra en liten slinga åt åkaren och sen visa upp den, det gick jättebra faktiskt !
sen vid 10.30 hade vi teori till 12.00 då vi hade lunch i 45 minuter för att sedan ha teori i typ 2 timmar och 45 minuter, jobbigt som sagt
sen kom emmas pappa och hämtade upp oss i deras stora bil/minibuss, då satt jag, filippa och adeline längst bak, fanny och amelie i mitten och emma och hennes pappa längst bak, det va en vääldigt rolig resa hem kan jag säga haha


glömde tyvärr kameran hemma och va för trött för att ta några bilder med mobilen men endå haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

fin blogg

2010-09-05 @ 20:53:50
URL: http://emeliethisismy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0