Min dag

Tja

idag har det vart skola som vanligt, dagen har gått skitfort med tanke på hur många timmar jag satt på hotellet igår och i lördags hehe
träningen gick bra, gjorde 2 typ perfekta dubbel schalkow och min hopp i ligg gick också bra ! när jag skulle hoppa en dubbel schalcow så trillade jag och då tappade jag känseln i en del av vänster benet ? min tränare bara skrattade åt mej och undrade vad jag hade för ett ben haha
nu har jag ätit, dushat, tvättat håret ocg pluggat lite franska men jag kommer inte ihåg hurman utalar, har typ panik nej skojja bara men det är irriterande.

ledsen att jag inte skriver så mycket men är trött och så, det är ett under att jag faktiskt skriver det här inlägget över huvud taget hehe


orkar inte ladda upp nån bild nu så det får bli imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0