10/4-11

Nu är det bara 11 dagar kvar till sandra ! värdelös info men jag hade ju så jäkla kul förra gången så jag kan inte låta bli att längta lite ;)
Idag vaknade jag runt 8 men jag somnade och vaknade ungefär 5 gånger till innan jag gick upp vid typ 10 för lite frukost. Men jag hade en så konstig dröm inatt, var typ i thailand med massa från skolan och helt plötsligt var jag själv i en liten stuga på en ö utanför thailand ? var faktiskt en riktigt kul dröm ;)
Nu sitter jag iallafall här uppe i åtvidaberg, blev en riktig tjockis igår haha ! nnej men det var ju tårta och allt sånt där ;) Morfar fick en digitalkamera som han pysslar lite med just nu, han har ju blivit riktigt modern nu när han har en bärbar data. Han har facebook och skype hahah ! och nu kan han ju ladda in bilder i datan också.
Vet inte när vi åker hem idag men kommer inte hinna till träningen iallafall, fast jag vet inte om jag hade kunnat träna endå för jag har ont i halsen och om det är min syrra som har smittat mej så kommer jag få feber snart :( tummen ner på det -.-
Fast då kanske jag slipper skolan imon och det är ju alltid skönt ;)
Dagens outfit består av mina svart-vita harems, ett svart linne, svart kofta och ett brunt skärp. Får se om jag hinner ta en outfi bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0