14/4-11

Nu ska jag strax gå till skolan med min syster, jag börjar vid 20 i 9 idag så jag går nog vid 10 över ellr når :) Igår va jag inte heller så bloggsugen men kan säga att jag va på gården och skrattade ihjäl mej typ hahaha ! Jag hade en ungefär 2 timmar lång diskussion med em massa "blattar" om håriga ben ??
Idag går jag till 20 i 4 så jag får se om jag överlever hehe men vi har NO idag så det blir nog rätt kul endå, vi håller ju fortfarande på med våra uppfinningar så vi kommer typ rita hela lektionen :D
Fast slöjden kommer bli sjukt tråkig för jag och min slöjdlärare hade ett litet brk förra gången och jag kan inte riktigt kontrollera vad jag säger när jag är arg så jag råkade säga : "Är du dum i huvudet eller ?!!" inte det smartaste att säga till läraren eller hur ;) Men vi får se hur det går...
Nu pallar jag inte blogga mer för stunden men bloggar efter skolan tror jag :)
Puuuussss

Kommentarer
Postat av: mallan

Sv; okej, vad bra!! ja jag med! vgd?:)

2011-04-14 @ 15:45:56
URL: http://rosamallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0