16/4-11

Hejsan !
Nu var det ett tag sen jag bloggade men igår så följde jag och malin med amada hem till henne, där gjorde vi inte så jättemycket. Jag kommer faktiskt inte ihåg hehe ;) San så åkte vi till gården iallafall för det var tjejkväll ! det var riktigt kul faktiskt men jag gjorde en henna tatuering som hon sa skulle bli "vinröd", enndå sitter jag här och kollar på min arm och ser gul smuts -.- irriterande om något.
Inatt så sov jag över hos amanda (malin var tvungen att åka hem) och vi har vart ute det mesta av dan, vi sprang runt på olika lekplatser som 5åringar hehe ;)
Nu har jag tvättat mitt äckliga hår och ska snart gå och lägga mej, är faktiskt ganska trött fast jag sov rätt länge imorse.
Imon kommer nog bli en sån där härlig slappdag som alla behöver nån gång i veckan, så jävla härligt ju :D
Men godnatt allihopa, sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0