2/4-11

Jag är så ledsen att jag inte bloggade mer igår men kan iallafall berätta att det inte blev nåt leos lekland igår för johanna ringde och sa att hon hade kollat hemsidan och då stog det att dom skulle ta bort allt det uppblåsbara så det skulle blivit astråkigt :( Så istället för leos följde jag med mamma och pappa på födelsedagsfest hos min moster som fyllde 49 igår, hon och hennes tvillingsyster men hon bor i stockholm så det fick bli ett telefonsamtal hen till henne :) Det vart ganska kul, mamma, jag och min moster roade oss med ett spel på min mobil haha ! vilket liv va ? men så är min släkt hehe.
Idag ska jag hem till malin, blir nog att sova över också så det blir nog superkul ! men innan det kanske vi ska göra något med amanda och johanna men vi får se.
Just nu sitter jag och kollar på film, A Cinderella Story för jag har tråkigt haha -.- Snart ska jag gå och byta om och packa lite tror jag.
Ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0