3/4-11

Godmorgon alla morgonpigga ! sovit gott ?
Jag har sovit som en stock, sommnade vid 12 eller nåt hehe ;)
Kvällen igår var iallafall sjukt kul, först var vi hemma hos malin en stund och sen gick vi runt i trekanten i typ 2 timmar haha. Sen gick vi hem till henne och satt vid datorerna lite och sen gick vi ut i typ en timme till med louise och fanny ! Då när vi gick omkring på vägarna så skrek louise att det var en padda på vägen, asså den var sjukt stor och självklart var det jag som fick ta en pinne och putta den över vägen x)
Sen var vi ju tvungna att klättra upp på dagistaket, så när vi satt där så gick det förbi en man på vägen och louise bara : lägg er ner ! så vi gjorde det och då börjar louise kraxa som en kråka och han på vägen stannade och bara kollade, han blev skiträdd haha ! Malin och jag typ skrattade ner oss hahahahah :D
Idag så ska jag bara ta det lungt och slappa så jag är utvilad tills imorgon när skolan börjar igen -.- Sen kanske jag ska färga håret också ! visar sen vilken färg det blev ;)
Molly ♥ Malin

Kommentarer
Postat av: manda

Glöm inte engelska-läxan ;)

2011-04-03 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0