7/4-11

Helluu !
Idag så började skolan vid 20 i 9 så inte så mycket sovmorgon idag :( Men skolan gick faktiskt jättefort idag, först var det matte och då satt jag ute i korridoren med trekantarna så det var mycket trevligt. Sen hade jag dubbelpass i SO och det var nog segaste lektionen på hela dan -.- vi kollade på en film som kändes som den var 2 timmar om olika barn i världen. Sen efter lunchen var det engelska lektion fast då fick vi faktiskt sluta lite tidigare och med tanke på den läraren vi har så är det rätt otroligt hehe. På slöjden så satt jag och sandra inne i ett litet rum och lyssnade på musik och det var väldigt kul :) På NO gick det nog snabbast fast vi hade dubbelpass för vi håller på att göra uppfinningar till en tävling (kan inte berätta vad vi har uppfunnit för det är hemligt), så tiden bara flög iväg !
Efter skolan åkte jag in till stan en sväng, köpte en shortsdress och några ringar som jag visar strax. Nu sitter jag och kollar på du är vad du äter och känner mej fet haha, borde nog byta kanal ;)
Det här blev ju ett ganska långt inläg man jag hoppas att nån idiot tog sig tiden att läsa det här inlägget hihi ^^
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0