God morgon

Har ni sovit gott ? Det har jag iallafall, känner mej riktigt utvilad.
Idag är det ju valborg och här i kalmar betyder det Fullt Ös ! Ska dit med malin och sandra och amanda tror jag men malin kommer hem från frankrike vid 6 idag (då börjar fullt ös) och amanda kommer hem från barcelona vid 8. Så sandra och jag åker nog dit själva och sen får vi möta dom när dom kommer.
Idag ska jag bada i poolen ! Det är ju typ 17-18 grader nu så det blir nog skönt hehe.
Ikväll har jag ju ingen aning om vad jag ska ha på mej kom jag på nu (!) vi får se men det blir nog en outfit bild innan jag åker iväg :)
Nu ska jag gå och byta om till bikini och  gå ner till poolen !
Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0