Hemma från Stockholm !

Ja det är sant, jag har vart i stockholm idag ! Filippa ringde igår och frågade om jag ville följa med för lite shopping och det kunde jag ju inte säga nej till ;) Så jag sov över hos henne och sen åkte vi vid 6 på morgonen ! På bilresan satt vi och kollade bilmärken på bilarna (så våga inte utmana mej för jag kan allt hehe) och sjöng med till massa av hennes smurflåtar HAHAHA. Vi kom fram vid typ 11 men vi hade bara på oss till kl.2 så jag hann inte köpa så mycket. Blev en blus-liknanade sak från Vila och ett par prickiga shorts från Zara. Är riktigt nöjd.
Imorgon ska jag in till stan med filippa vid typ 10 för hon ska köpa skor till sin konfirmation. Jag kommer säkert också köpa med mej nåt hem hehe. Tar kort på allt imorgon när jag kommer hem från stan.
Nu ska jag gå och lägga mej, är så jäkla trött med tanke på att jag gick upp vid 5 imorse -.-
Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0