I'm home

Jag har fan vart ute från typ 2 till kl.9 idag haha men har haft så jäkla kul ! Först gick jag och amanda till dagisgungan och var där i typ 2 timmar tror jag ? sen va hon tvungen att gå så då skulle jag gå hem men på vägen hem såg jag mohammads och alis cyklar så då messade jag dom. Då gick vi till ica och hängde där en stund. Sen var ali tvungen att gå hem och äta så då gick jag och mohammad till dagisgungan och satt och lyssnade på musik typ :)
När vi hade suttit där ett tag kom mohammed dibb, nika och mohammed said så då snackade vi lite med dom ett tag och så.
Sen efter ett tag så gick alla hem utom mohammed dibb och jag så han följde mej till tingby skans där pappa och emma kom och hämtade mej.
Skrev ju inga detaljer nu så det var mycket roligare än det låter ;)
Imon kommer jag nog va med amanda iallafall så det kommer bli kul då med ju !
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0