Nydushad !

Ledsen att jag inte bloggade tidigare men internet laggade när jag kom hem från skolan -.-
Nu är man hemma från träningen och har precis dushat. Var verkligen behövd haha ! Vi körde ganska mycket magträning så jag säger bara : beach 2011 !!
Till middag blev spagetti carbonara och nu är jag suuuuupermätt ;) Är på ganska gott humör som ni kanske ser 1 :D
Förresten måste jag bara berätta om en klantig sak jag  gjorde förut...: jag skulle öppna en ny dushkrämstub och då var det sån där plast över som jag inte fick bort med naglarna (är ju djupt beroende av att bita på dom stackarna hehe) så jag använde munnen, behöver nog inte säga mer x) fast det smakade inte lika hemskt som jag trodde, det var jordgubbsmilkshake lukt haha ! Men prova det inte hemma för det var ju fortfarande inte gott -.-
Just nu sitter jag och kollar på navy cis men ska snart sova tror jag, är så himla trött (somnade på SOn haha oups)
Före och efter bilder på mitt hår kommer snart, jag lovar ! ska bara ta dom först ;)
åååååååh, vill ha sommar nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0