Påskägg för fan !

Har ju inte blivit så mycket bloggande idag men man får faktiskt va lite osocial på högtider ;) har iallafall fått ett ganska stort påskägg av mamma, finns typ remmar, nappar, geisha och rommerska bågar ! supergott, äter faktiskt inte jättemycket godis men det är gott nån gång ibland ;)
Min påsk har inte varit så himla speciell om ja tänker efter, har nog kollat på ungefär 5 st Gossip Girl avsnitt hehe. Sen vid 7 tror jag hade vi påskmiddag med lite (plockmat tror jag man kallar det ?), riktigt gott faktiskt men åt inte så mycket. Har fått så dålig aptit på sista tiden, vet inte om det är bra eller dåligt... ;)
Vid typ 9 gick emma och jag ut till studsmattan för att hoppa lite och bara som en random grej satte vi på oss täckjackor och vantar haha ? superkul iallafall !
Hur firade ni eran påsk då ?
Imon blir det nog att va med amanda, vi kommer typ bara gå runt i smedby och prata som vanligt :D "ytterst trevligt" (som alla fjortisbloggare sa innan heheh)
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0