Påsklov !

Idag får vi ju äntligen vårat önskade påsklov ! är så jäkla taggad :D fast tyvärr kommer både malin och amanda åka utomlands men jag klarar mej nog.
Vet att det inte har blivit så mycket bloggning på senare dagar men har inte varit så bloggsugen men jag ska försöka bli bättre igen.
Igår var jag iallafall i stan men mandiis, köpte en vit tunika, en shortsdress, en tröja, en bh och ett par solglasögon ! fick bli ett par pilotbågar ;)
Jag lägger upp sakerna efter skolan, slutar vid 20 i 4  idag -.- asså kunde dom inte låtit oss sluta tidigare nu när vi ska ha lov ? Men nu ska jag inte va sur för det är ju sandra idag ! ska dit med malin och amanda tror jag. Och sen imon blir det gården med några.
Min outfit idag är den nya shortsdressen (svart), genomskilnliga svarta tights, lila kofta och vita converse.
Ikväll ska jag ha på mej den nya tröjan och en hög-midje kjol till den. Tar kort på det innan jag åker dit såklart ;)
Nu ska pappa skjutsa mej till skolan men jag bloggar senare.
det var typ sånna här jag köpte !
Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0